26 gru 2012

Wyjaśnień słów kilka

Kochani, 
Nie dałam znaku życia przez prawie cztery miesiące. Czas tak strasznie szybko mija, że nawet nie zorientowałam się, jak bardzo zaniedbałam blogi. Świąteczna przerwa dała mi mnóstwo nowych pomysłów i zapału.
Renowacja strony oficjalnie rozpoczęta. Zaczęłam porządkować linki, usuwać porzucone i wstawiać ulubione.
W związku z tym proszę wszystkich o ponowne wpisanie się, jeśli chce się być powiadamianym o nowych rozdziałach. Kolejna część opowiadania pojawi się tuż przed Nowym Rokiem, aby nie być z niczym zadłużonym :)
Potrzebowałam świeżości na Bitwie Marzeń, dlatego możecie już podziwiać nowy szablon z Szablonownicy.
W tej chwili zaczynam nadrabiać wszystkie Wasze rozdziały.
Całusy i do przyszłego postu.
Cavalla

edit
Nie spodziewałam się, że tak łatwo pójdzie. Otóż, moi drodzy, rozdział gotowy! Jeszcze wprowadzę kilka poprawek i myślę, że jutro będzie można go przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Treść właśnością Cavalli. Motyw Rewelacja. Obsługiwane przez usługę Blogger.